wspolpraca franczyza

System franczyzowy

Franczyzodawca (właściciel systemu) daje Franczyzobiorcy (użytkownik serii) tzw. know-how, czyli wiedzę, jak skutecznie prowadzić biznes. Dodatkowo kontroluje przebieg rozwoju tego systemu, Franczyzobiorca musi posiadać kapitał początkowy pozwalający mu wejść do systemu.

Zalety systemu franczyzowego

  • satysfakcja z prowadzenia własnej działalności,
  • brak ryzyka porażki spowodowanej małym doświadczeniem – nie musisz obawiać się, że nic nie wiesz o rynku, na który wchodzi Twoja firma. Franczyzodawca udzieli Ci porad, zapewni szkolenia i podzieli się swoim doświadczeniem,
  • korzyści marketingowe – Twoim udziałem, jako Franczyzobiorcy, są wszelkie działania marketingowe, prowadzone przez franczyzodawcę, mające na celu promowanie marki, którą będziesz reprezentował,
  • renoma marki – nie musisz podejmować żmudnych starań, aby konsumenci dowiedzieli się o Twojej marce – ona już istnieje na rynku, a jej znak towarowy jest zastrzeżony.

Co zyskujesz?

  • wiedzę zdobytą podczas szkoleń
  • pomoc w wyborze i prowadzeniu punktu sprzedaży
  • wymianę doświadczeń z innymi partnerami
  • wiedzę techniczną w zakresie sprzętu i licencji we wszystkich aspektach
  • stałą obsługę prawną i zaplecze finansowe – powszechnie stosowane metody administrowania i kontrolowania punktami sprzedaży
  • zainteresowanie ze strony dostawcy–franczyzodawcy–funkcja opiekuna

Rola opiekuna w Twoim biznesie

Głównym zadaniem opiekuna jest zapewnienie sprawnej i bezproblemowej sprzedaży. Sprawdza poprawność działania sprzętu, jakość obsługi klienta czy poprawność prowadzenia dokumentacji sprzedaży. Opiekun motywuje do nieustannego polepszania wyników sprzedaży i podwyższania jakości obsługi klienta.